SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 22.05.2026, 00:20

Tæt på årets bedste indlæg.

Du har ret i nok nærmest alt.

Dette cirkus skal stoppes nu. Og der skal satme sættes ind nu og så udpege hvor ekstremt dette er.

Jeg nævnte her i skakten allerede samme sekund at Morten Krogh blev sat på den kamp, at vi ikke længere kunne vinde og at Krogh ville være kampafgørende.

Og netop det er nu faktum.

Synes godt om (2) Synes ikke om (2)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 110 brugere logget ind(2 registrerede, 108 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^