SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Skal BIF soege optagelse i Bundesliga systemet? (SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 22.05.2026, 00:25

Skal man ligefrem søge Schmedes om at udgå af Divisionsforeningen og søge ind i Bundesliga systemet??

Schmedes er jo ny direktør i det tyske ligasystem.

Jeg ønsker ikke være en del af et klokkeklart FC DBU system.

Uden fair kampe er det hele jo ligegyldigt.

Kan vi søge den vej???

Synes godt om (0) Synes ikke om (4)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 63 brugere logget ind(6 registrerede, 57 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^