SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af Ildild, , 22.05.2026, 05:13

At Brøndby er hvor vi er, er udelukkende vores egen skyld. Vi havde end ikke fortjent den kamp igår. Svineheld vi fik den.

Synes godt om (5) Synes ikke om (2)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 82 brugere logget ind(2 registrerede, 80 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^