SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 22.05.2026, 05:25

At du har et ømt numsehul gør jo ikke sagen anderledes. At vi har et dommerproblem, som er kronisk og grotesk.

Der er rigtigt mange tråde om hvor ringe vi er og det er der nok også på fokkernes hjemmesider.

Men dommeren her havde en kontant indflydelse på resultatet. Prøv at forholde dig til det i denne tråd.

Why I bother ved jeg ikke. Prutten er unægteligt øm.

Synes godt om (1) Synes ikke om (3)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 71 brugere logget ind(3 registrerede, 68 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^