Nu er nok simpelthen nok. (SydSiden Online)
Derby må gerne gå lidt vildt for sig. Du skriver at en lille pige blev bange og begyndte at græde. Til det vil jeg ærligt talt svare at derby på Brøndby stadion ikke er et sted for små piger.
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (10) |
Hele tråden:
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 07:46 (SydSiden Online)
![Åbne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Åbne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- Nu er nok simpelthen nok. - Musha_, 22.05.2026, 07:56
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 08:03
- Nu er nok simpelthen nok. - Jeller, 22.05.2026, 08:22
- Nu er nok simpelthen nok. - john52, 22.05.2026, 09:58
- Nu er nok simpelthen nok. - 1312, 22.05.2026, 23:06
- Nu er nok simpelthen nok. - Jeller, 22.05.2026, 08:22
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 08:03
- Hvorfor skal der slæbes Pyro med på stadion.. - mbl, 22.05.2026, 23:34
- Nu er nok simpelthen nok. - Musha_, 22.05.2026, 07:56