SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Nu er nok simpelthen nok. (SydSiden Online)

skrevet af Musha_, Paphos, , 22.05.2026, 07:56

Derby må gerne gå lidt vildt for sig. Du skriver at en lille pige blev bange og begyndte at græde. Til det vil jeg ærligt talt svare at derby på Brøndby stadion ikke er et sted for små piger.

Synes godt om (0) Synes ikke om (10)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 43 brugere logget ind(5 registrerede, 38 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^