SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af Musha_, Paphos, , 22.05.2026, 08:02

Vi kan ikke gøre så meget ved det. Vi kan forsøge at gøre folk opmærksomme på det ved konstant at nævne det og protestere men ved sgu ikke om det har nogen effekt.

Synes godt om (1) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 38 brugere logget ind(3 registrerede, 35 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^