Nu er nok simpelthen nok. (SydSiden Online)
Undskyld jeg siger det lige ud men hun blev ramt af et romerlys som blev kastet ned fra front for øvre ned på syd og der var flere der fik brændt deres tøj der er flere vidner på det det var langt værre end det plejer at være
| Synes godt om (9) | Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 07:46 (SydSiden Online)
![Åbne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Åbne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- Nu er nok simpelthen nok. - Musha_, 22.05.2026, 07:56
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 08:03
- Nu er nok simpelthen nok. - Jeller, 22.05.2026, 08:22
- Nu er nok simpelthen nok. - john52, 22.05.2026, 09:58
- Nu er nok simpelthen nok. - 1312, 22.05.2026, 23:06
- Nu er nok simpelthen nok. - Jeller, 22.05.2026, 08:22
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 08:03
- Hvorfor skal der slæbes Pyro med på stadion.. - mbl, 22.05.2026, 23:34
- Nu er nok simpelthen nok. - Musha_, 22.05.2026, 07:56