Nu er nok simpelthen nok. (SydSiden Online)
Jeg er fuldstændig enig i at pyroshowet med Pyro i stænger udover sydsidens nedre fans var langt over grænsen.
Jeg er normalt meget opbakkende når det kommer til de aktives fans udfoldelselsmuligheder for at være aktive.
Det her var over grænsen. Det var ugennemtænk og endte med for alle andre på sydsiden at fremstå ekstremt tåbeligt.
De organiseret aktive fans burde gå ud og sige undskyld på "andres" vejne. De kunne eksempelvis skrive noget med, at man tager afstand fra denne Pyro i fremtiden. Så har man ikke sagt for meget. Men en klar undskyldning bør der lyde.
Jeg hører en del aktive fans være ærgerlige over at bedre sydside har en lidt for ringe stemning. Det er jeg ikke uenig i, men det hjælper på ingen måder at gøre det farligt eller sågar bare ubehageligt for dem der står der uagtet om man er en lille pige eller en gammel mand eller noget tredje.
Jeg er på ingen måder enig i at en lille pige ikke er velkommen på Brøndby Stadion til et derby, jeg er dog enig i at der er forskel på hvor på stadion en lille pige med fordel bør indfinde sig, men der er også forskel på små piger.
---
08-12-2016 - Plaffemedisteren (12:53): Jeller prøver at reformere skakten. Han er en ung Martin Luther
21-12-2016 - WM (17:44): Jeller er i gang med at reformere skakten nu som den yngre Klaus Riskjær
| Synes godt om (4) | Synes ikke om (1) |
Hele tråden:
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 07:46 (SydSiden Online)
![Åbne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Åbne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- Nu er nok simpelthen nok. - Musha_, 22.05.2026, 07:56
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 08:03
- Nu er nok simpelthen nok. - Jeller, 22.05.2026, 08:22
- Nu er nok simpelthen nok. - john52, 22.05.2026, 09:58
- Nu er nok simpelthen nok. - 1312, 22.05.2026, 23:06
- Nu er nok simpelthen nok. - Jeller, 22.05.2026, 08:22
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 08:03
- Hvorfor skal der slæbes Pyro med på stadion.. - mbl, 22.05.2026, 23:34
- Nu er nok simpelthen nok. - Musha_, 22.05.2026, 07:56