SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Klubben bør handle (SydSiden Online)

skrevet af Jackie, , 22.05.2026, 09:36

Hej Sydsiden

Det her kan ikke fortsætte. Der er flere ned af siden som får en røffel.

Brøndby bliver bortdømt i flere vigtige kampe end noget andet hold. Sæson efter sæson. Det går ikke. Som fodboldtilhænger går det ud over min normale rets følelse. Det har intet med fodbold at gøre efterhånden. Det er et teaterstykke.

Hvad der gør mig i ligeså dårligt humør er, at Brøndbyfans er blevet ligeglade, og det er vigtigere at synge "vis i vil vinde" end at kaste presset over på dem som gør, at vi har fu..... svært ved at vinde. Som udgangspunkt forstår jeg godt reaktionen, men det fører sjældent noget positivt med sig, at sige det åbenlyse til dem som man forsøger at støtte. Der er det bedre, at påvirke dem som vi ikke giver en skid for. Dommerne i de her tilfælde hvor vi bliver bortdømt. Der skal synges FC DBU og alle de andre fine gloser vi kan, eller vi kan gå målrettet efter modstanderne med at kaste pres på dem. Ja, eller begge dele. I stedet presser vi spillerne endnu mere og ellers er der meget lålå og "i de gode gamle dage". Hold kæft jeg brækker mig.
Jeg er med på at Brøndbyspillerne til tider igennem noget tid har set opgivende ud, men det forstår jeg sgu' egentlig godt når de bliver bortdømt uge efter uge som de umuligt kan påtale. I går var jo helt grotesk. Spillerne står jo nærmest handlingslammet til sidst, fordi de ikke forstår det der sker på banen.

Klubben skal gøre det, at de i et åben brev skriver til DBU at de finder x og x dommere inhabile med følgende videomateriale* og statistik. Vi ønsker ikke længere de pågældende dommere påsat kampe med Brøndby som deltager.

Brøndby bliver nødt til selv at dokumentere på vanvittige kampe. For FC Viaplay og TV2 gør det ikke. Tendensen er den samme i efterdækningen, hvor der altid er fokus på kendelserne, hvor der skal dømmes noget til Brøndbys modstanderhold, mens alle de tvivlskendelser som går eller kunne gå til Brøndbys fordel udelades helt fra dækningen. Helt åbenlyst efterhånden.

Vi vil med garanti forsøges latterliggjort i alle FC medier, herunder særligt FC Viaplay. Men det vil endnu engang sætte en streg under, at det der foregår ikke er i orden. Uanset klubfarver. Og det skal der selvfølgelig være en klar kommunikationsstrategi at følge op på.

*Der skal laves et virkelig stort arbejde i at dokumentere kampene, hvor vi bliver bortdømt. Det er dog et vigtigt arbejde for at underbygge den uregelmæssighed der sker i kampene.

- Jackie

Synes godt om (3) Synes ikke om (3)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 38 brugere logget ind(3 registrerede, 35 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^