SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Nu er nok simpelthen nok. (SydSiden Online)

skrevet af john52, , 22.05.2026, 09:58

Jeg tror desværre ikke, vi bliver fri for pyro problemet, så længe der er så mange tåbelige fans, der kun tænker på sig selv. De skader klubben. Det koster kassen i bøder, og de skræmmer en masse fans væk. Det skal STOPPES. Jeg tror klubben hved hvem det er, men de tør åbenbart ikke at gøre noget ved problemet.
Derudover tror jeg også, at det måske har en dårlig indflydelse på dommerstanden. Det er ikke tilfældigt, at vi føler os bortdømt gang på gang. Jeg er sikker på der er en sammenhæng mellem den dårlige opførsel af såkaldte fans og dommernes indstilling til klubben.
John

Synes godt om (5) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 136 brugere logget ind(4 registrerede, 132 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^