Nu er nok simpelthen nok. (SydSiden Online)
Jeg tror desværre ikke, vi bliver fri for pyro problemet, så længe der er så mange tåbelige fans, der kun tænker på sig selv. De skader klubben. Det koster kassen i bøder, og de skræmmer en masse fans væk. Det skal STOPPES. Jeg tror klubben hved hvem det er, men de tør åbenbart ikke at gøre noget ved problemet.
Derudover tror jeg også, at det måske har en dårlig indflydelse på dommerstanden. Det er ikke tilfældigt, at vi føler os bortdømt gang på gang. Jeg er sikker på der er en sammenhæng mellem den dårlige opførsel af såkaldte fans og dommernes indstilling til klubben.
John
| Synes godt om (5) | Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 07:46 (SydSiden Online)
![Åbne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Åbne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- Nu er nok simpelthen nok. - Musha_, 22.05.2026, 07:56
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 08:03
- Nu er nok simpelthen nok. - Jeller, 22.05.2026, 08:22
- Nu er nok simpelthen nok. - john52, 22.05.2026, 09:58
- Nu er nok simpelthen nok. - 1312, 22.05.2026, 23:06
- Nu er nok simpelthen nok. - Jeller, 22.05.2026, 08:22
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 08:03
- Hvorfor skal der slæbes Pyro med på stadion.. - mbl, 22.05.2026, 23:34
- Nu er nok simpelthen nok. - Musha_, 22.05.2026, 07:56