Klubben bør handle (SydSiden Online)
Jeg tænker at vi og klubbens ejer selv gør et kæmpe arbejde i at latterlig gøre os selv...
| Synes godt om (1) | Synes ikke om (2) |
Hele tråden:
- Klubben bør handle - Jackie, 22.05.2026, 09:36 (SydSiden Online)
![Åbne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Åbne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- Klubben bør handle - Jedi, 22.05.2026, 11:00
- Politianmeld dette - 1312, 22.05.2026, 15:26