SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Klubben bør handle (SydSiden Online)

skrevet af Jedi, , 22.05.2026, 11:00
(redigeret af Jedi, 23.05.2026, 17:13)

Jeg tænker at vi og klubbens ejer selv gør et kæmpe arbejde i at latterlig gøre os selv...

Synes godt om (1) Synes ikke om (2)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 116 brugere logget ind(0 registrerede, 116 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^