Politianmeld dette (SydSiden Online)
Fuldstændig enig. Denne kamp har flere rygende pistoler.
Det bør politianmeldes. Da man så sikrer en undersøgelse ind bag ved og får alle data og kommunikation frem. Kun sådan kan jeg se, at vi kan komme videre. For begge parter.
Vi kan ikke lade de potentielt korrupte stå for hvad vi får at vide her.
BIF skal nu gå ud og forlange at få det billede bevis, der gør at man torsdag aften siger at Fukuda er 8 cm i off side.
Vi skal præsenteres for de billeder, som sattes sammen på aftenen før dommen sendes ud på stadion. Ikke noget fabrikeret efter. Vi skal have et bevis, hvor kronologien holder.
Dommer teamet går torsdag aften ud og siger, at der ikke frigives billede materiale før fredag. Hvorfor??
Er det så kan har tid til at koge en fabrikation sammen??? Man SKAL på dagen komme med det billedemateriale, der fortæller 8 cm historien. Kan man ikke torsdag aften, så må vi forvente en potentiel konspiration.
Disse 8 cm er “The Zapruder film evidence”.
For man melder det ud på aftenen. Ergo - bevis det med billeder fra aftenen.
Kan man ikke det. Så har vi en rygende pistol.
For er det virkelig sådan, at linjedommeren, der hæver flaget har besluttet på forhånd, at hvis det er spil i BIF fordel, så skal spillet afbrydes konsekvent. Hvilket kan forklare hvorfor vi ser så mange domme imod os.
Her er man bare fanget af omstændigheder, hvor linjedommeren ikke kan se noget. Og billederne ikke kan bevise noget.
OG ALLIGEVEL MELDER MAN UD, AT MAN HAR SÅ PRÆCISE BILLEDER, AT DE SIGER DET ER 8 CM.
En meget præcis udmelding, der kun kan siges, hvis man har klokkeklare beviser.
Beviser man nu, 1 døgn senere ikke kan præsentere.
Et andet eksempel er FCK spilleren, der slagter Vlado hvor han er ved at slippe fri og potentiel alene med målmanden. Helt oppe 5 meter fra midterlinien.
Dommeren bruger angiveligt forklaringen for ikke at tildele rødt kort: Målmanden kan muligvis nå bolden.
En komplet hjernedød forklaring. I så fald kan du jo reelt aldrig vise en sidste mands tackling ud. Målmanden KUNNE jo potentielt nå bolden.
Jeg kalder korruption her. Og jeg fatter ikke hvis BIF lader den glide af. Der skal være voldsomme konsekvenser denne gang.
| Synes godt om (2) | Synes ikke om (6) |
Hele tråden:
- Klubben bør handle - Jackie, 22.05.2026, 09:36 (SydSiden Online)
![Åbne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Åbne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- Klubben bør handle - Jedi, 22.05.2026, 11:00
- Politianmeld dette - 1312, 22.05.2026, 15:26