SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af Mureren, , 22.05.2026, 16:25

» At Brøndby er hvor vi er, er udelukkende vores egen skyld. Vi havde end
» ikke fortjent den kamp igår. Svineheld vi fik den.

Det var fuld fortjent, at vi fik den kamp. Ligaens 4 bedste hold.

Synes godt om (3) Synes ikke om (1)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 48 brugere logget ind(1 registrerede, 47 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^