SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af since82, , 22.05.2026, 21:22

Det var ikke et dommerproblem igaar.

Problemet var at vi fik en udvist hvilket var et korrekt roedt.

Og pse havde nogle individualister som vi ikke har.

Laengere er den ikke.

Vi har faaet som fortjent i aar.

---
SKAL DER DØDSFALD TIL, BRØNDBY ? (Allan Olsen, Ekstra Bladet, 7. April 2016)

Synes godt om (4) Synes ikke om (1)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 84 brugere logget ind(4 registrerede, 80 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^