Nu er nok simpelthen nok. (SydSiden Online)
» Undskyld jeg siger det lige ud men hun blev ramt af et romerlys som blev
» kastet ned fra front for øvre ned på syd og der var flere der fik brændt
» deres tøj der er flere vidner på det det var langt værre end det plejer
» at være
Du kan sagtens have holdningen at verden burde være et sted hvor Bambi løber på skøjter.
Shit aint so.
En 9 årig skal ganske enkelt ikke befinde sig på sydsiden til sådan en kamp. En 9 årig burde kunne. Men en 9 årig KAN ikke. Den forældre er jo dybt uansvarlig. Jeg gætter endda på at pigen er flippet lige så meget ud over at se hendes mor gå bananas. Køb en billet til langsiden.
Ligesom man ikke tog billeder i Pusherstreet. Man burde kunne tage billeder i Pusherstreet, men gængs viden er, at hvis man gør det, så er der en risiko.
Politiet har nu i 20 år ikke ville håndhæve loven inde på stadion. Forkasteligt? Ja. Men vi må forholde os til at vi har et lortesamfund med en flok idioter, der ikke ønsker at Danmark er et sted, hvor loven opretholdes.
Lige så træt jeg er af det, lige så træt er jeg over naive danskere.
Undlad at komme på stadion. Undlad at komme på en ståtribune når man er mindreårig. Folk kan ikke styre sig og der er en fucking monkey cage.
| Synes godt om (1) | Synes ikke om (7) |
Hele tråden:
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 07:46 (SydSiden Online)
![Åbne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Åbne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- Nu er nok simpelthen nok. - Musha_, 22.05.2026, 07:56
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 08:03
- Nu er nok simpelthen nok. - Jeller, 22.05.2026, 08:22
- Nu er nok simpelthen nok. - john52, 22.05.2026, 09:58
- Nu er nok simpelthen nok. - 1312, 22.05.2026, 23:06
- Nu er nok simpelthen nok. - Jeller, 22.05.2026, 08:22
- Nu er nok simpelthen nok. - BIF2200, 22.05.2026, 08:03
- Hvorfor skal der slæbes Pyro med på stadion.. - mbl, 22.05.2026, 23:34
- Nu er nok simpelthen nok. - Musha_, 22.05.2026, 07:56