SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvorfor skal der slæbes Pyro med på stadion.. (SydSiden Online)

skrevet af mbl, , 22.05.2026, 23:34

Jeg har SÅ svært ved at se hvorfor idoterne skal slæbe Pyro med ind på stadion. Det er den værste gang selviscenesættelse jeg har set. De er jo enda så dumme og kujonagtige at de gør det MASKERET. Derfor kan vi andre så man kan jo ikke se hvem de "dygtige" drenge er, således de kan få den ros de rettelig fortjener..

Stemningen på stadion var FANTASTISK lige indtil idioterne ikke kunne holde den lille Pyro dreng i ro... De kunne jo se at fc's ditto stod på nordtribunen med stådreng over at kunne sætte sig over alle regler og havde fået hevet deres Pyro ud af det dybeste hul i rø... Eller hvor idioterne gemmer det når de skal ind på stadion.

Regner med KÆMPE straf, som desværre vil være fortjent fra Disciplinærudvalget. Hvis så bare Brøndby ledelsen vågnede op, og begyndte at håndhæve stadionregulativet, og får stænger nogle afgifter på 15.000 ud for maskering og Pyro, samt minimum 5 års karantæne.

Synes godt om (6) Synes ikke om (1)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 118 brugere logget ind(2 registrerede, 116 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^