SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Gfh (SydSiden Online)

skrevet af ridder30, , 23.05.2026, 01:03

Nu har jeg holdt k.ft i lang tid og ladet gfh arbejde men nu er det nok...
Sa jeg hørte om steve cooper car navnet familiært men kunne ikke sætte ansigt på ham men da først jeg slog ham op var min reaktion nej nej nej
Mine fck venner var bekymrede og meldte brøndby tilbage i mesterdelskampen ...jeg var MEGET TVILSOM... men okay lad os se..
Fuck hvor jeg træt af at starte forfra...igen og igen
Da de snakkede om ny sports direktør og nævnte julius tænkte. Jeg igen nej nej nej
Sæt en retning giv træner og sports direktør 3 sæsoner giv dem midler uanset resultater 3 år er vi mestre spiller vi champions league er der en tråd for masterclass...de.t er vejen imin optik.. men det her holder ikke spild af penge og dansne tålmodighed er ultra tynd nu

Synes godt om (0) Synes ikke om (3)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580301 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 54 brugere logget ind(2 registrerede, 52 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^