SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af Thomcat, Slg, , 23.05.2026, 06:28
(redigeret af Thomcat, 23.05.2026, 06:47)

» Hvis nogen havde tid og mulighed for at opliste alle de vanvittige
» kendelser gennem de seneste år med Morten Krogh,....

Er dette ikke nok?

Med Krogh som dommer
(de sidste 4 sæsoner fra 2022/2023 og frem):
15 kampe
0 Sejre
5 Uafgjorte
10 nederlag
0,333 i pointsnit per kamp

Med alle de andre dommere tilsammen
(i samme periode som med Krogh fra 2022/2023 og frem):
114 kampe
56 Sejre
29 Uafgjorte
28 nederlag
1,728 i pointsnit per kamp.


Hvordan har Dbus dommerudvalg ikke styr på dataen?
Vi har over 4 sæsoner med så mange kampe, fået over 5 gange så mange point i gennemsnit - når dommeren ikke hedder Morten Krogh.

Jeg siger ikke at det er nok til at dømme dommertrioen som værende decideret korrupte - men det må simpelthen være rigeligt til at DBUs dommerudvalg ikke sætter dem til at dømme os i årets vigtigste enkelt kamp.

Vi endte de pågældende sæsoner som:
2022/2023:5
2023/2024:2
2024/2025:3
2025/2026:4

Kilde: https://superstats.dk/kort/dommere/klub?hold=2&dommer=84

---
KEVIN - Vil du være VENLIG og lade med at vende RØVEN til? Kig dog på BOLDEN MAND!

Synes godt om (2) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 104 brugere logget ind(2 registrerede, 102 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^