SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Jo BIF kan goere noget ved det. (SydSiden Online)

skrevet af Hamsik, , 23.05.2026, 13:35

Tv2 sport har kommunikation og billeder fra VAR rummet. De måler den op to gange inden de annullerer målet og kommer frem til offside begge gange. Der er ikke noget at komme efter. Hvis de havde godkendt målet efter at have kommet frem til offside to gange havde vi først et problem. Stop tuderiet og kom videre.

Synes godt om (2) Synes ikke om (1)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 77 brugere logget ind(2 registrerede, 75 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^