SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af Vincent E-mail, København, , 23.05.2026, 15:32

Benjamin Leander har været ude og kritisere Bestyrelsens udmelding.
Men det interessante er, at han samtidig forholder sig til nogle af de kontroversielle scenarier.
Han siger bl.a.:

“ – Nåh ja. Sidst, men ikke mindst: KLART onside! Og det var KLART onside. Og en linjedommer, der flager for tidligt; altså når bolden ligger i målet. Jeg forstår stadig godt frustationerne fra FANS…”

Han nævner også at Achouri også have fået et gult kort i pande mod pande situationen.

Det er helt befriende, at der er en fagperson, der åbenlyst tilkendegiver en vurdering, der bekræfter det vi alle kan se.
Og imens kan Morten Krogh, dommerforeningen og DBU stille sig i en af følgende 3 personer:

1: vi fastholder 8 cm (helt latterligt)
2: tavshedens lov(hvis vi ikke udtaler os, så går stormen væk)
3: benægt benægt benægt.

Vedholdende transparens er vores bedste våben her.

Synes godt om (1) Synes ikke om (4)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 101 brugere logget ind(2 registrerede, 99 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^