SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af Hamsik, , 23.05.2026, 18:18

Haha, du forstår det ikke. Leander mener der er offside, fordi VAR værktøjerne siger det. Det citat du hiver frem er en del af en tråd hvor han råber op om hvor himmelråbende dumt et skriv det er Jan Bech har lavet, og han omtaler nedenstående fra BIFs/Bechs skriv:
"Derudover mener vi, at Sho Fukuda fremstår klart onside i situationen i den forlængede spilletid op til..."

"KLART Onside". Han fremhæver hvor dumt skrevet det er. Ikke at han mener der er Onside. Leander er enig i at Achori skulle have gult, men who cares? Det sker i hver eneste kamp at nogle det burde have advarsel, slipper for det.

Synes godt om (1) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 80 brugere logget ind(3 registrerede, 77 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^