SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Leander er en idiot (SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 23.05.2026, 18:37

Og jeg vil stærkt opfordre ALDRIG at klikke på noget der indeholder klovnen Leander.

Der er så mange fejl i alle de analyser og materialet fra VAR. Det billede man tager i brug ses bolden klart i flugt. Ergo er det ikke første touch på den bold.

Linjedommeren kan ikke dømme noget han ikke kan se. Men det forskyder bevisbyrden. Nu skal det bevises at der ikke var off side. En vigtig vinkel og muligt årsagen at vi hele tiden bortdømmes i kampene med Krogh. Og andre.

Jeg opfordrer klubben til at gå hårdt til den.

Synes godt om (1) Synes ikke om (2)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 72 brugere logget ind(3 registrerede, 69 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^