SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af Hamsik, , 23.05.2026, 19:46

Hold op med at læse det håbløse skodmedie og hop ind på x som er kilden. Kan godt se de har formuleret det dårligt på Tipsbladet, men lås hans tråd derinde og så er du (forhåbentlig) ikke i tvivl længere. Han gør grin med JBs formulering.

Synes godt om (1) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 84 brugere logget ind(3 registrerede, 81 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^