SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Divisionsforeningen vil have lov til at være korrupt. (SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 24.05.2026, 15:12
(redigeret af 1312, 24.05.2026, 15:24)

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbo...-broendby-den-gaar-ikke/11187432


Man skal ikke komme at kritisere dommene fra en dommer med en point afvigelse på ca. 1,3 point pr kamp og mærkelige domme.

Nej, Divisionsforeningen ønsker tilladelsen til at fordele sol og vind som de lyster….

Argumentet er at man bringer spillet i miskredit. De er ikke så lidt frække.

Jeg synes BIF skal søge ind i en af nabolandenenes liga system. Og så spille der fremover.

Dette er at tage pis på en hel virksomhed med 300 mill i omsætning.

Synes godt om (3) Synes ikke om (8)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 96 brugere logget ind(4 registrerede, 92 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^