SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af Madsen, , 24.05.2026, 15:29

Har nogen ikke fanget at i den situation hvor at FCK unge angriber får an aflevering i dybden. Han er 2 meter offside men selvsamme linievogter hejser ikke flaget, og faktisk bliver angriberen faktisk skadet i den duel der kommer efterfølgende.

Hvordan kan selvsamme linievogter så hejse et flag på noget han på ingen måde kan se pga. jordi står og skygger. Det er jo helt horribelt

Synes godt om (0) Synes ikke om (1)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 97 brugere logget ind(4 registrerede, 93 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^