SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Hvad skal BIF goere ved FC DBU og Morten Krogh problemet? (SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 24.05.2026, 15:58
(redigeret af 1312, 24.05.2026, 16:05)

» Har nogen ikke fanget at i den situation hvor at FCK unge angriber får an
» aflevering i dybden. Han er 2 meter offside men selvsamme linievogter
» hejser ikke flaget, og faktisk bliver angriberen faktisk skadet i den duel
» der kommer efterfølgende.
»
» Hvordan kan selvsamme linievogter så hejse et flag på noget han på ingen
» måde kan se pga. jordi står og skygger. Det er jo helt horribelt

Her er en del af kernen af problemet. En biased, eller inkompetent dommer kan forskyde bevisbyrden via at dømme forkert eller imod dem han har et negativt forhold til. Eller han kan bare lalle rundt og fralægge sig ansvaret.

Ved at dømme den offside, som han ikke kan se, vil bevisbyrden falde over på VAR. Nu skal det bevises at det “clear and obvisous” var en forkert dom.

Erfaringen siger at det næsten altid kan lade sig gøre at finde en form for tvivl omkring et mål.

Dermed kan dommeren nemmere end før VAR nu tilpasse en linje med indflydelse på kampen. Endda et hvor man bagefter kan stå og pege imod VAR og fralægge sig ansvaret.

Perfekt skalkeskjul for at dømme korrumperet. Det er nemlig sværere at pådutte dommeren. Netop som vi ser Divisionsforeningen reagere.

Nothing to see here, pass on…

Næsten som når du ved det er en muslim, der har begået en voldtægt ude i en park midt om natten fordi han ganske enkelt ikke magter at bo i et vestligt land uden at opføre sig som en sindssyg.

Jeg vil til enhver tid opfordre BIF til at regne afvigelsen ud på korrekt statistiks matematisk metode og så fremvise den bias i tal, som Krogh har bidraget med.

Det er ganske enkelt umuligt potentiel at forklare en afvigelse på over 1 point pr kamp ift andre dommere.

Vi har jo længe her på siden regnet på de afvigelser og har også baseret på oplevelserne med Krogh diskuteret dem som værende mærkelige.

Jeg vil også sige, at jeg har set nogle streger tegnet på Fukuda, der er så skæve, at jeg håber det er en side med “fake news” de kommer fra.

For det ville være til grin at benytte de streger og sige man har et bevis

Synes godt om (2) Synes ikke om (2)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 40 brugere logget ind(3 registrerede, 37 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^