SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Mordforsøg på handicappet kvinde eller fake news? (SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 25.05.2026, 16:46

» Så hvorfor vælger Vestegnens Politi så at sigte fjolset? De sigter
» typisk ikke personer hvis de ingen beviser har.
»
» Og nej, man kan sgu ikke forvente at blive overfuset som handicappet i en
» kørestol med vejrtrækningsapparat pga et skide klistermærke. Hvad er du
» for et empatiløst menneske?

Hvis du åbner en sag imod en borger, så skal vedkommende sigtes.

Prøv at køre over for rødt i din bil. Det første en betjent gør, er at sigte dig.

Nu kender jeg ikke ordlyden, men det er formentlig at politiet skal sigte og oplyse borgeren om hvad man sigter vedkommende for og hvorfor man gør det.

Retspleje.

Har intet med empati eller ikke. I det hele taget, så er det netop det, der er gået et klik for langt i nutiden. At vi som udenforstående skal ordne alt via empati.

Ja, det er surt der ikke kan distribueres mad til alle og det skal man fikse. Men jeg siger ikke mit job op for at rejse jorden rundt, for at dele mad ud.

Realisme ville vi komme langt med i verden i dag. Det er fjolser der administrerer verden. Man er så langt ude, at man pt kører Europas økonomi i brædderne med overlæg. Er det empati?

Synes godt om (0) Synes ikke om (5)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 44 brugere logget ind(1 registrerede, 43 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^