SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

She is a troublemaker…. (SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 28.05.2026, 14:22
(redigeret af 1312, 28.05.2026, 14:48)

Jeg holder begge muligheder åbne. Det synes jeg er ret tydeligt.

Vedrørende kvinden, ser jeg og påpeger et mønster, som er meget moderne. Hvilket er opmærksomhed er meget vigtigt for unge kvinder under 30 år for tiden. Det er den anden yderlighed.

Opmærksomhed hun også finder her: https://www.dansketaler.dk/taler/mastrup-mille

Måske sådan en historie ligefrem er Good for business fremover??? Er det motivet

Pt “kæmper” Mille-pigen om at blive “årets nye stemme”. Nej hvor spøjst… gad vide om det spotlyset kan være noget man stræber efter???

https://www.dansketaler.dk/nyheder/...nye-stemme-2026-mod-finalisterne

Her lidt mere opmærksomhed til Mille-pigen. Fra 2015. Det er ikke sådan at man gemmer sig.

https://www.familiejournal.dk/livsh...ier/vi-er-en-familie-af-fightere

Så vigtig at få opmærksomhed at de få hjerneceller de har, ramler mod hinanden og ender i ting som at fortælle en historie der går over gevind.

Jeg må sige det er en meget detaljeret gengivelse i BT og jeg må også sige at jeg tvivler meget på, at den kommer til at holde vand i retten.

Vi skal have bevist at man trak slangen ud af hendes udstyr. Så må det være hjælperen der satte den i igen, eller hva???

Det er ret konkrete holdepunkter til en retssag.

Tilmed synes jeg lige vi skal vide hvilken “type” det er vi har med at gøre.

Ville hende her fx sidde på Great Thunbergs flotille til Israel, hvis hun kunne???

She is a troublemaker… hvis du spørger mig. Menneskerettigheder. Power to the flowers…

Sorry, I call bullshit er sandsynlig.

Vi skal også notere os, at årsagen til hun “føler sig truet på livet” iflg BT. Er når tribunen synger “fck’ere skal slås ihjel.”

Fra da af “føler hun sig truet på livet”. Hallo… det er to forskellige handlinger helt udenfor begivenheden hun beskriver.

https://www.tiktok.com/@tv2east/video/7644185987739962646

På Tik Tok får vi at vide at gerningsmanden er “vred”. Men de laver vittigheder omkring respiratoren. Which is it…..??

Vred eller joker man? Enten er stemningen vrede, eller også er det løssluppen.

Jeg bedømmer hende tutsien til at have politiske motiver til op over skorstenen. Så i det lys, er jeg overordentlig neutral.


En ren tåreperser… sorry, jeg tror hun leger med tændstikker. Klubben er som altid en flok skvat.

Synes godt om (0) Synes ikke om (7)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580295 indlæg i 27810 tråde, 12749 registrerede brugere, 41 brugere logget ind(2 registrerede, 39 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^