Nr. 10

Frederiksberg, 05.03.2022, 10:44 (redigeret af Nr. 10 at 05.03.2022, 10:51)
 |
Synes godt om (1) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
(Off topic) |
|
Hey!
Vil hÞre om der er nogen inde at se kampen i morgen i Silkeborg, som kÞrer til Kbh. efter kampen. SÄ vil jeg gerne med mod en kompensation. Bor pÄ Frb. op ad Valby.
Skriv PM ved at trykke pÄ mit brugernavn i denne besked.
Mvh
Michael --- -This is my church
-This is where I heal my hurts
-It's in the world I've become
-Contained in the hum
-Between voice and drum |
Thomcat
Slg, 06.03.2022, 09:17 (redigeret af Thomcat at 06.03.2022, 09:46)
@ Nr. 10
 |
Synes godt om (2) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Lift Silkeborg -> Vestegnens forstæder |
ikke ment som forsÞg pÄ at lyde smart - men kan BrÞndby Supports bustur ikke dÊkke behovet?
225 kr for bus kun pÄ hjemturen inkl. kampbillet
275 kr for bus begge veje uden kampbillet.
https://brondbysupport.dk/2022/02/22/bustur-til-silkeborg-d-6-3/ --- KEVIN - Vil du vĂŠre VENLIG og lade med at vende RĂVEN til? Kig dog pĂ„ BOLDEN MAND! |
Nr. 10

Frederiksberg, 06.03.2022, 10:15
@ Thomcat
 |
Synes godt om (3) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Lift Silkeborg -> Vestegnens forstæder |
Hvis der havde vÊret ledige billetter, var det en skide god idé --- -This is my church
-This is where I heal my hurts
-It's in the world I've become
-Contained in the hum
-Between voice and drum |
Thomcat
Slg, 06.03.2022, 10:48
@ Nr. 10
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
|
Lift Silkeborg -> Vestegnens forstæder |
Ok prĂžvede at lĂŠgge i kurv og fik ingen udsolgt fejl.
Men ja det krĂŠver at der ikke 3r udsolgt :-) --- KEVIN - Vil du vĂŠre VENLIG og lade med at vende RĂVEN til? Kig dog pĂ„ BOLDEN MAND! |