(SydSiden Online)
» » FCM handler ikke i sidste øjeblik, de handler OGSÅ i sidste øjeblik.
» Havde
» » Du læst og forstået hvad jeg skrev, så ville dine svar være omsonst. Jeg
» » skrev hvis man i sidste øjeblik får mulighed for at få en dygtig
» spiller,
» » så skal man selvfølgelig slå til.
» » Så skriver CL trækker, det har Du ret i, men havde CV handlet før vi røg
» » ud, så havde vi med stor sandsynlighed stået anderledes.
»
» Til gengæld har CV holdt på holdet, ingen fra startopstillingen er smuttet
» - endnu ihvertfald, og når de kunne spille med om DM sidste sæson, kommer
» vi også til det i denne, også med tanke på vi har fået en midtbaneprofil.
Jeg vil påstå at holdet toppede i sidste sæson. Tendensen de sidste 20 kampe er ikke at vi ser ud ti at blive bedre fra kamp til kamp. Skal vi kæmpe med om guldet, skal samtlige hold i ligaen kæmpe med det.
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- - Toska, 30.08.2024, 12:11 (SydSiden Online)
![Ã…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ã…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)