(SydSiden Online)
» Rado som er en arbejdshest, som modstanderen slÄr sig pÄ, og som kan ligge millimeter prÊcise afleveringer, er pludselig heller ikke god nok mere. Igen med min erfaring, sÄ er jeg ikke et sekund i tvivl om at JS har fÄet den besked, at de to ikke lÊngere skal vÊre pÄ holdet, alene af den grund, at de begge er ret omkostnings tunge. Den besked betyder sÄ, at de to spillere selvfÞlgelig taber kvalitet. At Du fra den ene dag til den anden, bliver kÞrt ud pÄ sidelinjen.
Rado startede inde mod SÞnderjyske - mÄske din lange trÊner erfaring har taget fejl omkring at Rado var "tvunget" pÄ sidelinien af CV?
Hvis CV havde tvunget Rado pÄ sidelinien havde han vel nÊppe startet inde nÄr man har bÄde Nartey og Stejn pÄ bÊnken?
MÄske JS bare har set det til trÊning vi andre af og til har set i kamp, Rado bremser rigtig meget af spillet nÄr man gerne vil spille boldbesiddelse med korte afleveringer.
*At der sÄ ogsÄ er andre der bremser spillet er en helt anden snak
**Om det er den bedste mÄde at spille pÄ er ogsÄ en anden snak
***Jeg elsker Rado (men ikke til den mÄde vi spiller pÄ nu)
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele trÄden:
- - Toska, 30.08.2024, 12:11 (SydSiden Online)
![Ă
bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ă
bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)