SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af Hansen2610, Født og opvokset på Vestegnen., , 30.09.2024, 20:07

Det var det samme du skrev om NF. Måske vi skulle se på hvem det har ansvaret for at hente trænerne istedet for… hvis det igen er cv og det sportslige udvalg, så laver de jo bare samme fejl igen.

---
Boulahrouz mener selv, at han behøver mere tid til at vænne sig til forholdene på vestegnen. Bl.a. finder han det overraskende svært at se forskel på keglerne og spillerne til træning.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - h.n.nielsen, 30.09.2024, 19:35 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - muktharsfrikøbsklausul, 30.09.2024, 19:38
    • - Hansen2610, 30.09.2024, 20:07
      • - h.n.nielsen, 30.09.2024, 20:28
        • - Hansen2610, 30.09.2024, 20:39
    • Samling foran stadion - Mr. Jinx, 30.09.2024, 20:12
    • - Chester, 30.09.2024, 20:50
      • - Tatamand, 30.09.2024, 21:02
      • - fake, 01.10.2024, 09:13
    • - JesperNord, 30.09.2024, 20:54
    • RAUS! - Troels, 30.09.2024, 21:21
    • - Bobleflaad, 30.09.2024, 21:50
    • - Doktorenergud, 30.09.2024, 22:00
    • Samme historie som Niels Frederiksen - Mr. Jinx, 01.10.2024, 11:23
    • - Kongen13, 02.10.2024, 09:19
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 146 brugere logget ind(2 registrerede, 144 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^