(SydSiden Online)
» RAUS
» RAUS
» RAUS
» UND
» RAUS
»
» Få fjernet de BIF woke trøjer og hyret en tysk træner med disciplin.
»
» Fy for h.......
Enig.
Stiller til start med Klaiber i stedet for Jordi i 3 mands forsvaret, selv om Jordi kan spille. Når så kæden er knækket, skal Jordi ind og lukke hullet.
Skifter Rajovic ind, og spillet sættes ikke op til indlæg med en mand i boksen.
2 skader. Er det ikke en tidligere fck'er som står for fysikken ligesom taber js er fck'er.
---
Roj Blake (B'7) - en ægte frihedskæmper.
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- - h.n.nielsen, 30.09.2024, 19:35 (SydSiden Online)
![Ã…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ã…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- - muktharsfrikøbsklausul, 30.09.2024, 19:38
- - Hansen2610, 30.09.2024, 20:07
- Samling foran stadion - Mr. Jinx, 30.09.2024, 20:12
- - Chester, 30.09.2024, 20:50
- - JesperNord, 30.09.2024, 20:54
- RAUS! - Troels, 30.09.2024, 21:21
- - Bobleflaad, 30.09.2024, 21:50
- - Doktorenergud, 30.09.2024, 22:00
- Samme historie som Niels Frederiksen - Mr. Jinx, 01.10.2024, 11:23
- - Kongen13, 02.10.2024, 09:19