(SydSiden Online)
» Fååårk hvor er det ringe, skide amatørklub
Når man lægger et antal penge, som rækker til 3. bedste budget, så får man 3. bedste resultat og så er det ingen skam at ryge ud til en klub på kunstgræs.
Vi ser det ude i Europa når Djurgården i deres idrætshal kan komme ind i en semifinale i EC. Så er det jo fordi kunstgræs kan noget.
Så bundlinjen er at vi har fået det som budgettet rækker til.
Men jeg er enig i at man i Brøndbys ledelse skal steppe ALVORLIGT OP. Man har ikke bidraget med en eneste kreativ tilgang til ligaen i 30 år.
INTET KOMMER DER UD AF PALMÅ’s fadbamser. Step op i alvorlig grad og tænk ud af boksen
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- - h.n.nielsen, 07.05.2025, 20:23 (SydSiden Online)
![Ã…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ã…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- - 1312, 07.05.2025, 20:28
- - Tersted, 07.05.2025, 20:44
- - 1312, 07.05.2025, 20:52
- Vurdering af spillerne - Sceptic III, 08.05.2025, 08:37
- Vurdering af spillerne - fake, 08.05.2025, 09:04
- Vurdering af spillerne - 1312, 08.05.2025, 14:56
- - Hamsik, 07.05.2025, 20:53
- - Sansui, 07.05.2025, 20:56
- - Mr. Jinx, 08.05.2025, 07:54
- - Tersted, 07.05.2025, 20:44
- - Chester, 08.05.2025, 21:49
- - 1312, 07.05.2025, 20:28