SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af Tersted, , 07.05.2025, 20:44

Vi er kommet af med CV, så tænker nok der skal komme styr på det sportslige. Hvor mange penge har vi spildt siden mesterskabet i 2021, på nye forsvares spiller, og ikke en af dem har niveau, til superligaen. Ser ingen grund til at fyrer Birk, han skal nok få os tilbage på ret køl, vi skal bare lige have skiftet et helt forsvar.

Palmå er en anden snak, vi kunne efterhånden godt trænge til noget nyt på den plads

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - h.n.nielsen, 07.05.2025, 20:23 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - 1312, 07.05.2025, 20:28
      • - Tersted, 07.05.2025, 20:44
      • - Hamsik, 07.05.2025, 20:53
      • - Sansui, 07.05.2025, 20:56
        • - 1312, 07.05.2025, 21:50
      • - Mr. Jinx, 08.05.2025, 07:54
        • - GringO#80#, 08.05.2025, 14:47
        • - GringO#80#, 08.05.2025, 14:50
    • - Chester, 08.05.2025, 21:49
      • - 1312, 08.05.2025, 23:09
        • - Chester, 09.05.2025, 08:09
          • - 1312, 09.05.2025, 10:30
            • - Chester, 09.05.2025, 18:31
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 116 brugere logget ind(1 registrerede, 115 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^