SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 07.05.2025, 20:52

» Vi er kommet af med CV, så tænker nok der skal komme styr på det
» sportslige. Hvor mange penge har vi spildt siden mesterskabet i 2021, på
» nye forsvares spiller, og ikke en af dem har niveau, til superligaen. Ser
» ingen grund til at fyrer Birk, han skal nok få os tilbage på ret køl, vi
» skal bare lige have skiftet et helt forsvar.

Skal vi ikke prøve at forholde os til at vi rammer den 3. plads, som budgettet berettiger??

Forsvarsspillerne præsterer det de betales for i et niveau, som er lig med resultatet.

Alt er reelt som det skal være.

»
» Palmå er en anden snak, vi kunne efterhånden godt trænge til noget nyt på
» den plads

Kampe vindes i bestyrelseslokalet. Derfor kan de starte med at fyre en uduelig ledelse, der pĂĄ ingen mĂĄde ser fremad og udvikler klubben.

Intet sker der

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - h.n.nielsen, 07.05.2025, 20:23 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - 1312, 07.05.2025, 20:28
      • - Tersted, 07.05.2025, 20:44
      • - Hamsik, 07.05.2025, 20:53
      • - Sansui, 07.05.2025, 20:56
        • - 1312, 07.05.2025, 21:50
      • - Mr. Jinx, 08.05.2025, 07:54
        • - GringO#80#, 08.05.2025, 14:47
        • - GringO#80#, 08.05.2025, 14:50
    • - Chester, 08.05.2025, 21:49
      • - 1312, 08.05.2025, 23:09
        • - Chester, 09.05.2025, 08:09
          • - 1312, 09.05.2025, 10:30
            • - Chester, 09.05.2025, 18:31
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 146 brugere logget ind(1 registrerede, 145 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^