(SydSiden Online)
» » Men jeg er enig i at man i Brøndbys ledelse skal steppe ALVORLIGT OP.
» Man
» » har ikke bidraget med en eneste kreativ tilgang til ligaen i 30 år.
»
» Det her rammer hovedet på sømmet. Man skabte resultater på at være first
» mover... Det har man glemt at prøve at være.
»
» Man har prøvet at kopiere andres model med færre midler og mindre
» struktureret tilgang.
Fuldstændigt korrekt. Palmå er indbegrebet af at flytte papir uden nogen initiativ ud over at administrere.
Jeg kunne give dem 5 idéer på 15 minutter til at komme ud af starthullerne. Og hvis en tilfældig kan det, så er stort set alle bedre end Palmå.
Vanvid… gad vide om der er en form for “innovations afdeling” i BIF????
Næppe
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele trĂĄden:
- - h.n.nielsen, 07.05.2025, 20:23 (SydSiden Online)
![Ă…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ă…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- - 1312, 07.05.2025, 20:28
- - Tersted, 07.05.2025, 20:44
- - 1312, 07.05.2025, 20:52
- Vurdering af spillerne - Sceptic III, 08.05.2025, 08:37
- Vurdering af spillerne - fake, 08.05.2025, 09:04
- Vurdering af spillerne - 1312, 08.05.2025, 14:56
- - Hamsik, 07.05.2025, 20:53
- - Sansui, 07.05.2025, 20:56
- - 1312, 07.05.2025, 21:50
- - Mr. Jinx, 08.05.2025, 07:54
- - Tersted, 07.05.2025, 20:44
- - Chester, 08.05.2025, 21:49
- - 1312, 07.05.2025, 20:28