SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 07.05.2025, 21:50

» » Men jeg er enig i at man i Brøndbys ledelse skal steppe ALVORLIGT OP.
» Man
» » har ikke bidraget med en eneste kreativ tilgang til ligaen i 30 år.
»
» Det her rammer hovedet på sømmet. Man skabte resultater på at være first
» mover... Det har man glemt at prøve at være.
»
» Man har prøvet at kopiere andres model med færre midler og mindre
» struktureret tilgang.

Fuldstændigt korrekt. Palmå er indbegrebet af at flytte papir uden nogen initiativ ud over at administrere.

Jeg kunne give dem 5 idéer på 15 minutter til at komme ud af starthullerne. Og hvis en tilfældig kan det, så er stort set alle bedre end Palmå.

Vanvid… gad vide om der er en form for “innovations afdeling” i BIF????

Næppe

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - h.n.nielsen, 07.05.2025, 20:23 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - 1312, 07.05.2025, 20:28
      • - Tersted, 07.05.2025, 20:44
      • - Hamsik, 07.05.2025, 20:53
      • - Sansui, 07.05.2025, 20:56
        • - 1312, 07.05.2025, 21:50
      • - Mr. Jinx, 08.05.2025, 07:54
        • - GringO#80#, 08.05.2025, 14:47
        • - GringO#80#, 08.05.2025, 14:50
    • - Chester, 08.05.2025, 21:49
      • - 1312, 08.05.2025, 23:09
        • - Chester, 09.05.2025, 08:09
          • - 1312, 09.05.2025, 10:30
            • - Chester, 09.05.2025, 18:31
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 138 brugere logget ind(0 registrerede, 138 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^