SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 09.05.2025, 17:36
(redigeret af 1312, 09.05.2025, 17:50)

Hvor længe går der inden Divisionsforeningen bliver til FC Divisionsforeningen og flytter pokalfinalen til Parken lader sig gennem pule af PSE???

Hvem byder ind med en dato og klokkeslæt for det scenarie????

Skal vi sige senest kommende tirsdag kl 14???

Hvorefter vi ikke længere behøver spørge til hvem kører fodbold i DK. Var en pokalfinale nogensinde blevet flyttet for andres skyld????

Under ingen omstændigheder.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - 1312, 09.05.2025, 17:36 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - Mureren, 10.05.2025, 06:58
      • - fake, 13.05.2025, 13:44
    • - Hamsik, 10.05.2025, 12:33
      • - 1312, 10.05.2025, 15:39
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 164 brugere logget ind(2 registrerede, 162 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^