SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af 1312, Hellerup, , 10.05.2025, 15:39

Jeg ser en forening, der for visses tilgang, er trætte af at lægge penge i PSE.

Det kunne jeg da se ud af Silkeborgs direktørs kommentar. At han ikke ønskede at flytte kampen af den årsag.

Men det betyder jo ikke at andre yder et pres. Bl.a. PSE.

Enten må DBU bygge sig et nationalstadion, eller finde løsninger, hvor man kan spille på de stadions, hvor man skiftevis lejer sig ind.

I en sport hvor penge betyder stort set alt, så skal klubberne ikke lægge penge ind i klubbernes kasser der rammer skævt.

Det ender ligesom i England, hvor man har en totalt skævvredet liga, med pengemænd i toppen, der vil skide historikken et langt stykke, indføre Super League’s uden nedrykning og TV abonnementer til 1000’vis af kroner årligt.

Imens pengene bare væltes over i lønninger til milliardærer. Det er en konstant glidebane og klubberne burde købes delvis tilbage af tilhængerne over hele Europa

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - 1312, 09.05.2025, 17:36 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - Mureren, 10.05.2025, 06:58
      • - fake, 13.05.2025, 13:44
    • - Hamsik, 10.05.2025, 12:33
      • - 1312, 10.05.2025, 15:39
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 130 brugere logget ind(0 registrerede, 130 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^