SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Zorniger til OB (SydSiden Online)

skrevet af Paden E-mail, , 31.05.2025, 13:46

Jeg ved ikke, om det ville blive godt med Zorniger retur i Brøndby. Jeg savner ham dog tilpas meget til at lade tvivlen komme ham til gode. Er meget misundelig på OB. Både når det kommer til sportsdirektør til træner.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 88 brugere logget ind(1 registrerede, 87 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^