SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Zorniger til OB (SydSiden Online)

skrevet af svipper79, , 31.05.2025, 14:15

Man har det med kun at huske de gode ting..

Det begyndte så småt i foråret 2018 og indtil Zornigers fyring i 2019, at vi spillede noget af det mest elendige fodbold i Brøndbys historie. Den kompromisløse spillestil faldt fra hinanden, det blev chancefattigt og rodet at se på, mens målene væltede ind i den forkerte ende og spillerne rendte rundt som hovedløse høns. De første par år var gode, det sidste var en katastrofe.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 81 brugere logget ind(1 registrerede, 80 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^