SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Zorniger til OB (SydSiden Online)

skrevet af JesperNord, , 31.05.2025, 18:58

Jeg elsker den mand.
Han fik vores tro tilbage. Ja der skete fejl, og vi har et uforløst ekstatisk klimaks, men det tager intet fra, at han fik os til at drømme igen. I perioder var vi uovervindelige og vigtigst: det var også en følelse.
Jeg bebrejder ham ikke for teame op med TB igen, men det gør virkelig nas.
Jeg ville ønske vi havde lige præcis det makkerpar i stedet for vores to uerfarne, eller også ville jeg bare ønske de ikke var i en ligarival.
Lad os hylde manden selv som konkurrent, når han træder ind på stadion.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 88 brugere logget ind(1 registrerede, 87 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^