SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Zorniger til OB (SydSiden Online)

skrevet af justdanyul, Bayswater, London, , 31.05.2025, 21:07

» Jeg misunder OB, at når de skifter træner, så er det ikke assistenten som
» forfremmes.
»

Jeg misunder OB, at de nu vil få et hold, der spiller underholdende fodbold, og de ikke skal have 2-3 espresso shots i pausen til at hjælpe os igennem anden halvleg.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 62 brugere logget ind(1 registrerede, 61 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^