SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

Zorniger til OB (SydSiden Online)

skrevet af Oraklet E-mail, , 01.06.2025, 12:37

» Kalder den nu, OB mestre 2026

Kalder den nu - Zorniger blir fyret efter 1 år.

---
Im not under the alkafluence of inkahol that some thinkle peep I am.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 69 brugere logget ind(1 registrerede, 68 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^