(SydSiden Online)
skrevet af Toska, , 26.06.2025, 08:59
Jeg er fuldstændig enig, det der tæller er og komme i gruppespil ikke andet. Heller blive nr 2 og komme i EL gruppespil, end vinde DM og ryge ud inden gruppespillet.
 |
Synes godt om (0) |
 |
Synes ikke om (0) |
Hele trĂĄden:
- - 1312, 25.06.2025, 17:42 (SydSiden Online)
![Ă…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ă…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)
- - Toska, 26.06.2025, 00:38
- - 1312, 26.06.2025, 02:01
- - Mureren, 26.06.2025, 06:26
- - Toska, 26.06.2025, 08:59
- - The Pride Of Denmark, 26.06.2025, 12:39
- - Mureren, 26.06.2025, 12:50
- - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:48
- - Toska, 26.06.2025, 18:28
- - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:49
- - Toska, 27.06.2025, 14:47
- - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:51
- - Sahl, 30.06.2025, 13:15
- - 1312, 30.06.2025, 21:33