SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af Toska, , 26.06.2025, 08:59

Jeg er fuldstændig enig, det der tæller er og komme i gruppespil ikke andet. Heller blive nr 2 og komme i EL gruppespil, end vinde DM og ryge ud inden gruppespillet.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - 1312, 25.06.2025, 17:42 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - Toska, 26.06.2025, 00:38
      • - 1312, 26.06.2025, 02:01
    • - Mureren, 26.06.2025, 06:26
      • - Toska, 26.06.2025, 08:59
        • - The Pride Of Denmark, 26.06.2025, 12:39
          • - Mureren, 26.06.2025, 12:50
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:48
          • - Toska, 26.06.2025, 18:28
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:49
          • - Toska, 27.06.2025, 14:47
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:51
    • - Sahl, 30.06.2025, 13:15
      • - 1312, 30.06.2025, 21:33
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 101 brugere logget ind(2 registrerede, 99 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^