(SydSiden Online)
» » Jeg er fuldstændig enig, det der tæller er og komme i gruppespil ikke
» » andet. Heller blive nr 2 og komme i EL gruppespil, end vinde DM og ryge
» ud
» » inden gruppespillet.
»
» Jo, men nu er der bare det ved det, at det er noget lettere at ramme et
» gruppespil som DM-vinder end når man bliver nr. 2.
»
» Som DM-vinder starter man i CL-Q2, taber mand er ryger man i EL-Q3, taber
» man der ryger man i ConfereanceL-playoff. Der er således 3 chancer for at
» vinde samlet over en modstander.
»
» Nr. 2 starter i Conference League-Q2 og har 3 runder at komme igennem, når
» DM-vinderen ikke samtidigt vinder pokalen. Her er én chance for at besejre
» 3 modstandere.
Men man bliver ikke nummer 1-2, ved at satse pĂĄ unge spillere. Der skal nogle erfarne spillere til og de har som regel en alder i midten af 20'erne og op.
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele trĂĄden:
- - 1312, 25.06.2025, 17:42 (SydSiden Online)
![Ă…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ă…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)