SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af Mureren, , 26.06.2025, 12:50

» » Jeg er fuldstændig enig, det der tæller er og komme i gruppespil ikke
» » andet. Heller blive nr 2 og komme i EL gruppespil, end vinde DM og ryge
» ud
» » inden gruppespillet.
»
» Jo, men nu er der bare det ved det, at det er noget lettere at ramme et
» gruppespil som DM-vinder end når man bliver nr. 2.
»
» Som DM-vinder starter man i CL-Q2, taber mand er ryger man i EL-Q3, taber
» man der ryger man i ConfereanceL-playoff. Der er således 3 chancer for at
» vinde samlet over en modstander.
»
» Nr. 2 starter i Conference League-Q2 og har 3 runder at komme igennem, når
» DM-vinderen ikke samtidigt vinder pokalen. Her er én chance for at besejre
» 3 modstandere.

Men man bliver ikke nummer 1-2, ved at satse pĂĄ unge spillere. Der skal nogle erfarne spillere til og de har som regel en alder i midten af 20'erne og op.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - 1312, 25.06.2025, 17:42 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - Toska, 26.06.2025, 00:38
      • - 1312, 26.06.2025, 02:01
    • - Mureren, 26.06.2025, 06:26
      • - Toska, 26.06.2025, 08:59
        • - The Pride Of Denmark, 26.06.2025, 12:39
          • - Mureren, 26.06.2025, 12:50
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:48
          • - Toska, 26.06.2025, 18:28
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:49
          • - Toska, 27.06.2025, 14:47
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:51
    • - Sahl, 30.06.2025, 13:15
      • - 1312, 30.06.2025, 21:33
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 132 brugere logget ind(1 registrerede, 131 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^