SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af Toska, , 26.06.2025, 18:28

Du har fuldstændig ret, men det jeg siger er. Hvis jeg skal vælge mellem og vinde DM og ikke komme i et gruppespil, så vil jeg hellere blive nr 2 eller 3 og komme i et gruppespil. Desværre er det blevet sekundært og vinde titler, det eneste der tæller er et gruppespil. Det er der igennem man samler point og dermed også penge.

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele trĂĄden:

  • - 1312, 25.06.2025, 17:42 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - Toska, 26.06.2025, 00:38
      • - 1312, 26.06.2025, 02:01
    • - Mureren, 26.06.2025, 06:26
      • - Toska, 26.06.2025, 08:59
        • - The Pride Of Denmark, 26.06.2025, 12:39
          • - Mureren, 26.06.2025, 12:50
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:48
          • - Toska, 26.06.2025, 18:28
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:49
          • - Toska, 27.06.2025, 14:47
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:51
    • - Sahl, 30.06.2025, 13:15
      • - 1312, 30.06.2025, 21:33
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 106 brugere logget ind(2 registrerede, 104 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^