(SydSiden Online)
» Du har fuldstændig ret, men det jeg siger er. Hvis jeg skal vælge mellem og
» vinde DM og ikke komme i et gruppespil, så vil jeg hellere blive nr 2 eller
» 3 og komme i et gruppespil. Desværre er det blevet sekundært og vinde
» titler, det eneste der tæller er et gruppespil. Det er der igennem man
» samler point og dermed også penge.
Helt enig, når valget står ift. at gå efter det der giver bedst/mest økonomi.
---
Get off your road for the boys in blue and yellow
4,4,4,1,2,1,1,2,1,1,7,3,3,2,1,1,1,2,2,2,1,2,2,1,2,6,8,3,3,3,9,9,
4,3,x,x,1?
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- - 1312, 25.06.2025, 17:42 (SydSiden Online)
![Ã…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ã…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)