SydSiden Online (SSO)

Brøndby Support
Forum-forside

Log ind | Registrering

(SydSiden Online)

skrevet af The Pride Of Denmark Hjemmeside E-mail, 2605 BRØNDBY, , 30.06.2025, 07:49

» Du har fuldstændig ret, men det jeg siger er. Hvis jeg skal vælge mellem og
» vinde DM og ikke komme i et gruppespil, så vil jeg hellere blive nr 2 eller
» 3 og komme i et gruppespil. Desværre er det blevet sekundært og vinde
» titler, det eneste der tæller er et gruppespil. Det er der igennem man
» samler point og dermed også penge.

Helt enig, når valget står ift. at gå efter det der giver bedst/mest økonomi.

---
Get off your road for the boys in blue and yellow
4,4,4,1,2,1,1,2,1,1,7,3,3,2,1,1,1,2,2,2,1,2,2,1,2,6,8,3,3,3,9,9,
4,3,x,x,1?

Synes godt om (0) Synes ikke om (0)

Hele tråden:

  • - 1312, 25.06.2025, 17:42 (SydSiden Online) [Board][Mix]
    • - Toska, 26.06.2025, 00:38
      • - 1312, 26.06.2025, 02:01
    • - Mureren, 26.06.2025, 06:26
      • - Toska, 26.06.2025, 08:59
        • - The Pride Of Denmark, 26.06.2025, 12:39
          • - Mureren, 26.06.2025, 12:50
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:48
          • - Toska, 26.06.2025, 18:28
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:49
          • - Toska, 27.06.2025, 14:47
            • - The Pride Of Denmark, 30.06.2025, 07:51
    • - Sahl, 30.06.2025, 13:15
      • - 1312, 30.06.2025, 21:33
SydSiden Online (SSO) | Ansvarlig
580310 indlæg i 27811 tråde, 12749 registrerede brugere, 99 brugere logget ind(2 registrerede, 97 gæster)
powered by my little forum  RSS-Feed
^