(SydSiden Online)
» Det ikke det jeg siger. Hvis Jeg skal vælge om jeg vil vinde DM ELLER komme
» i et gruppespil, så vælger jeg det sidste.
Ja enig, jeg skriver blot, at det du helst vil, altså komme i et gruppespil, er lettere ved at blive nummer 1 end 2. Uanset du hellere vil blive nummer 2 og komme i gruppespil end at blive nummer 1 og ikke komme i gruppespil. Det er noget nært umuligt ikke at komme i gruppespil som nummer 1, som DK ligger lige nu. Og med lidt held er 1. pladsen snart igen sikret gruppespil, ligesom da vi vandt i 2021.
---
Get off your road for the boys in blue and yellow
4,4,4,1,2,1,1,2,1,1,7,3,3,2,1,1,1,2,2,2,1,2,2,1,2,6,8,3,3,3,9,9,
4,3,x,x,1?
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele tråden:
- - 1312, 25.06.2025, 17:42 (SydSiden Online)
![Ã…bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ã…bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)