(SydSiden Online)
Der er ikke nogen entydig skabelon til at blive nummer 1 pÄ, det eneste der er sikkert er at det koster penge.
Der spilles hverken med held, synd eller fortjent i fodbold, men udfaldene pÄ banen har ikke vÊret i BIFs favÞr de sidste par sÊsoner.
Man er 1 mÄl fra at blive mestre forrige sÊson, og i den efterfÞlgende europa-kval giver man stort set Legia alle 4 mÄl pga. individuelle fejl pÄ banen.
Oveni det var man et mulehÄr fra at sÊlge Bischoff for 75mio i vinter.
Hvis, hvis og hvis kan man ikke betale regninger med, men reelt set har strategien faktisk virket, til trods for SSO-brugere der mener at f.eks. Ägf har overhalet BIF...
Havde man stÄet med europacup-deltagelse og salget af Bischoff var man tÊt pÄ at gÄ i nul Þkonomisk set, og kunne bygge videre. Virkeligheden er sÄ at begge dele fejlede, og sÄ er spÞrgsmÄlet om man igen kan finde penge til at kÞre videre.
Der skal nok et par salg af spillere til, sÄ der trods alt kommer nogle indtÊgter, men det gÞr bare ogsÄ at sÄ skal man til at finde erstatninger.
Det er en ond spiral, fordi man skal bruge en masse penge pÄ at tjene penge, og fÄr man ikke noget valuta for investeringer skal man pÄ den igen.
---
85,87,88,90,91,96,97,98,02,05,21
| Synes godt om (0) | Synes ikke om (0) |
Hele trÄden:
- - 1312, 25.06.2025, 17:42 (SydSiden Online)
![Ă
bne i forumvisning [Board]](img/board_d.gif)
![Ă
bne i blandet visning [Mix]](img/mix_d.gif)